Quality Guarantee Podczas pakowania towarów zwracamy szczególną uwagę na jakość towaru (eliminacja ewentualnych skaz, wad produktów). Bez wątpienia kontrola jakości jest dla nas priorytetem w kwestii osiagnięcia 100% zadowolenia klienta!!!
Zapewniamy, że każdy z wysyłanych do Państwa produktów został sprawdzony przed wysyłka przez zespół PRO-M.
W celu bezpiecznego tranferu przesyłki pomiędzy naszą firmą a odbiorcą-klientem/konsumentem, zespół PRO-M dokłada wszelkich starań aby Państwa przesyłka dotarła do punktu docelowego bez najmniejszego uszczerbku. Staramy się aby zakupiony przez Państwa towar został odpowiednio zabezpieczony na trasie przesyłki kurierskiej. W tym celu do zabezpieczenia przed czynnikami mechanicznymi, używamy grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropionu oraz innych niezbędnych wypełniaczy.
Transport przesyłki zapakowanej przez zespół PRO-M obsługłuje firma kurierska DPD lub inna w zalozności od wybranej opcji dostawy. Nasza firma ponosi odpowiedzialność za bezpieczne przygotowanie towaru do transportu. Nie jesteśmy jednak w stanie w pełni kontrolować sposobu, w jaki przesyłka jest traktowana przez przewoźnika. Dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Prosimy o kontrolę stanu kartonu (opakowania), w jakim przesyłka dotarła do Państwa. Uwrażliwiamy na ewentualne zagniecenia, roztargania, czy też przerwanie taśm zabezpieczających, za które nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.
ZŁOŻENIE REKLAMACJI
W przypadku stwierdzenia wadliwości zamówionego towaru, PRO-M odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, należy zgłosić ten fakt zaraz po zauważeniu wady, jednak nie później niż 2 lata od dnia dostarczenia towaru.
W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej towaru, Klient lub Klient będący Przedsiębiorcą, który zgłasza żądanie, powinien wskazać roszczenie zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego, o wadzie fizycznej lub art. 563 Kodeksu cywilnego, o wadzie. Zgłoszenie reklamacji odbywa się poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta, wraz z zamawianym towarem, formularza Zgłoszenie reklamacji.
Zgłoszenie reklamacji wraz z reklamowanym towarem należy wysłać na adres: PRO-M Wierzchowisko ul. Długa 157, 42-233 Mykanów. W przesłanym zgłoszeniu reklamacji należy podać dane konieczne do rozpatrzenia roszczeń Klienta. W przypadku ich braku PRO-M zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie. W przeciągu do 14 dni PRO-M rozpatrzy reklamacje Klienta i powiadomi go o odniesieniu się do złożonej reklamacji oraz o sposobie dalszego postępowania. Jeśli w ciągu dwóch tygodni reklamujący nie dostanie żadnej odpowiedzi, uważa się, że reklamacja została przyjęta, zaakceptowana.
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi. W takim przypadku Klient otrzyma pisemne uzasadnienie powodu odmowy reklamacji. Natomiast w przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta, zakupiony towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie usunięta wada, której powodem była reklamacja. Klient ma prawo do otrzymania zwrotu należności za towar w przypadku braku możliwości wymiany towaru na wolny od wad lub braku możliwości usunięcia wady. Reklamacja z tytułu rękojmi daje Klientowi prawo do zwrotu lub obniżenia ceny za towar.
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient ma prawo do dochodzenia swoich roszczeń bez udziału sądu. Można rozważyć skorzystanie z alternatywnych sposobów rozwiązania sporów, takich jak mediacja czy arbitraż (polubowne, pozasądowe rozstrzyganie sporów). Wniosek o mediacje lub arbitraż kierowany jest do odpowiedniej instytucji.
ZWROTY - PRAWO ODSTĄPIENIA
Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi – Konsumentowi, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W takiej sytuacji umowa uważana jest za niezawartą, a Klient-Konsument otrzymuje zwrot równy wartości zamówionego towaru.
Opisana powyżej sytuacja musi być udokumentowana Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, zgodnym z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 683). Oświadczenie o odstąpieniu może zostać wysłane mailem na adres: biuro@aplikacjeproszkowe.pl lub na piśmie na adres PRO-M Wierzchowisko ul. Długa 157, 42-233 Mykanów. Oświadczenie o odstąpieniu dla swej skuteczności musi zostać wysłane przed upływem wiążącego 14-dniowego terminu.
Na Kliencie-Konsumencie ciąży obowiązek pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy PRO-M, które obejmują koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty, bądź innej instytucji.
PRO-M zobowiązuje się do zwrotu płatności za zamówione towary w sytuacji odstąpienia Klienta-Konsumenta od umowy, we wskazany przez niego sposób, np. na podany numer rachunku bankowego, w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez PRO-M przedmiotów sprzedaży.
Firma zastrzega sobie, że towar będący zwrotem, powinien być bezwzględnie nienaruszony, kompletny, bezpiecznie opakowany. Nie może on być w żaden sposób uszkodzony, czy też nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia zakupionego przedmiotu, przyczyniające się do zmniejszenia jego wartości, ponosi klient-konsument.
Klient-konsument, dokonujący zwrotu zakupionego towaru dokonuje na swój koszt (opłata za przesyłkę). Firma PRO-M zastrzega, iż nie przyjmuje przesyłek zwrotnych w opcji za pobraniem. Formularz odstapienia od umowy dostępny jest na dole strony pod niniejszym regulaminem.
Ważne: moja strona wykorzystuje pliki cookies. Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania mojego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący ze mną reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.